תרמו לנו

חוזרים לבוסטון

חוזרים לבוסטון!

משלחות התלמידים של בתי הספר התיכוניים שנמצאים בתוכנית הקשר שלנו- "מפגשים",  מתחילות לטוס אט אט לבוסטון, לפגישה עם חבריהם בבתי הספר ובקהילות. בשנתיים האחרונות, בהן הקורונה תפסה את מקומה בעולם וגרמה לנו לניתוק פיזי,הושעו כמובן גם המשלחות והתלמידים המשיכו לשמור על קשר, דרך שיחות הזום. לאחר קבלת  אישור ממשרד החינוך על יציאת משלחות לחו"ל, תצא באוקטובר הקרוב משלחת של תלמידי בי"ס "חוגים" למפגש עם חבריהם בבוסטון.

המסורת היא, להעביר סדנה בנושא עמיות יהודית לתלמידים והוריהם, טרם הטיסה לבוסטון ואכן אתמול, נפגשנו בבית ספר "חוגים" תלמידים והורים נרגשים והעברנו להם סדנת הכנה על הרצוי והמצוי בכל הקשור לעמיות יהודית, ישראל והתפוצות.

היה נהדר, היה מרגש , היה מעניין והיה גם מפתיע.

אנחנו מאחלים לתלמידי "חוגים", למורות המובילות את התוכנית: חגית ונתנאלה היקרות, למילנה מנהלת בית הספר ולכל הצוות החינוכי, שיהיה בהצלחה בחיפה ובבוסטון, טוסו בשלום וחיזרו בשלום, היו השגרירים הטובים שלנו וחיזרו עם חוויות טובות ותובנות מעניינות.

שנה טובה לכם ולמשפחותיכם.

 

קראו עוד

"תלתל" היא יצירה חדשה לאנסמבל נגנים ווידאו, בה האנסמבל מחולק לארבעה סולנים נפרדים, ארבעה סובייקטים עצמאים עד כמה שאפשר בתוך חלל וזמן משותף.
מקהלת בת גלים במופע חדש ורענן של שירי ים ומים!
בודק...