תרמו לנו

ב20.2.23 ערכנו מפגש מרגש לחלוקת מלגות לימודים.

השבוע ערכנו מפגש מרגש לחלוקת מלגות לימודים.

באירוע נמסרו 6 מלגות שתווכו על ידי הקרן לחיפה ונתרמו על ידי משפחת בר-ידין על שם נתן בר ידין ז"ל, ו-13 מלגות של תכנית "קוראט".

מאז 2015, העניקה תכנית ״קוראט״, במסגרת פעילות שותפות חיפה-בוסטון מעל 680,000 ש״ח  לכ- 148  סטודנטים יוצאי העדה האתיופית, תושבי חיפה , בלמעלה מ- 30 תחומי לימוד.

הילה פרלמן, מנכ״לית השותפות: ״התפתחות אישית ולימודים הם המפתח לחברה יצרנית ומתקדמת ולפיכך אנו מעודדים סטודנטים לרכוש השכלה, להתמקצע, לפתח את עצמם, לחזק את משפחתם ולהעצים את חוסן הקהילה בה הם חיים.

המלגות המוענקות על ידי שותפות חיפה-בוסטון הן פרי נדיבותם של פילנתרופים בבוסטון ועבודת שטח מסורה של צוות ה-CJP בבוסטון ובחיפה, מתוך אמונה שתרומה זו היא הרבה יותר מסכום הכסף שניתן לסטודנט. מאחורי המלגה עומד ערך של ערבות הדדית ועידוד למצוינות ומימוש עצמי.

השותפות מעניקה מלגות למספר נבחר של סטודנטים כתמיכה בחינוכם, בנוסף לייעוץ אישי, תמיכה ועידוד לאורך תקופת הלימודים עד לקבלת התואר או תעודת המקצוע".

יו"ר השותפות, רני בנדר, ברך את המלגאים והדגיש כי יש משמעות רבה בקידום השכלה בקרב צעירים יוצאי אתיופיה וזו שליחות של כל סטודנט להוות דמות לחיקוי בקרב בני הנוער בחיפה באופן כללי ובעיקר עבור נוער ישראלי ממוצא אתיופי״.

 

מפגש חלוקת מלגות פברואר 2023

אנו מאחלים לכל הסטודנטים שנת לימודים מוצלחת ופוריה.

 

קראו עוד

"תלתל" היא יצירה חדשה לאנסמבל נגנים ווידאו, בה האנסמבל מחולק לארבעה סולנים נפרדים, ארבעה סובייקטים עצמאים עד כמה שאפשר בתוך חלל וזמן משותף.
מקהלת בת גלים במופע חדש ורענן של שירי ים ומים!
בודק...