תרמו לנו

בשבוע האחרון, אירחנו בחיפה את שותפינו מבוסטון

בשבוע האחרון, אירחנו בחיפה את שותפינו מבוסטון – נועם בנטוב,  CJP- Associate Vice President, Israel and Global Jewry  ואריאל ליבהבר- Senior Director, Global Partnerships-CJP  .

הביקור כלל, מפגשים בפרויקטים השונים בכל ועדה וועדה.

הוועדה לעמיות יהודית, אירחה את נועם ואריאל בבית הספר התיכון עירוני א', בית ספר שמשתתף בתוכנית הקשר , אחד הפרויקטים המובילים בוועדה.

בחלק הראשון של הביקור, דיברנו על תוכנית הקשר הייחודית של שותפות חיפה-בוסטון- SCHOOL 2 SCHOOL, כשהשנה, תלמידי חטיבת הביניים יתחילו בתוכנית קשר חדשה עם קהילה בבוסטון שלא השתתפה בתוכנית הזו עד עתה. נועם ואריאל שמעו מפי הצוות החינוכי – יפית כהן, מנהלת בית הספר, רחל בוגנים, מנהלת החטיבה העליונה, נוי אליהו, מנהלת חטיבת הביניים , ויטה אידלמן, המורה לאנגלית שהובילה את תוכנית הקשר שנים רבות, על ההשפעה הרבה של תוכנית הקשר על התלמידים ועל הצוות החינוכי.

בחלק השני של הביקור, פגשנו ארבעה תלמידים שברחו מאוקראינה  עם משפחותיהם, בעקבות מלחמת הדמים. בית ספר עירוני א', קלט תלמידים רבים, הן מאוקראינה והן מרוסיה והצוות החינוכי,  דואג להעניק להם את כל הטיפול הנדרש, הן מהצד הלימודי והן מהצד הכלכלי.

יישר כח ליפית כהן מנהלת בית הספר ולכל הצוות החינוכי, שנרתמו לסייע  לעולים ולפליטים מאוקראינה ומרוסיה.

גם בתכניות תחת המטרייה של הוועדה ״חברה משותפת״ היתה התרגשות רבה השבוע, עם ביקורם של נועם בנטוב ואריאל ליבהאבר מהCJP בבוסטון.

נועם ואריאל נפגשו עם נשות מיזם ״קוראטה״: הריחו, טעמו והעשירו ידע על המסורת האתיופית ופעילותן של הנשים לשימור וחשיפת התרבות האתיופית בקרב האוכלוסייה בישראל.

הם נפגשו עם נציגות תכנית ״שגרירות״ והתפעלו מנשים חזקות ומעוררות השראה, הרואות למול עינן את קידום האג׳נדה של אוכלוסיית יוצאי אתיופיה בחיפה.

בפגישה בבית ״הורים במרכז״ נפגשו נועם ואריאל עם הצוות  המקצועי של הבית ומספר הורים שסיפרו להם על מגוון השירותים המדהימים שהבית מספק וכיצד אלו עוזרים להם בהתמודדות היום-יומית שלהם.

עבר עלינו שבוע מרתק.

תודה לנועם ואריאל על הביקור המשמעותי, תודה למתנדבי ומתנדבות השותפות על מעורבותם/ן בנעשה בשטח לטובת תושבי חיפה ותודה לכל משתתפי התכניות השונות שחשוב היה להם להגיע ולהעביר את המסר לגבי מהות הנעשה בשטח, לחברינו בCJP בבוסטון.

קראו עוד

"תלתל" היא יצירה חדשה לאנסמבל נגנים ווידאו, בה האנסמבל מחולק לארבעה סולנים נפרדים, ארבעה סובייקטים עצמאים עד כמה שאפשר בתוך חלל וזמן משותף.
מקהלת בת גלים במופע חדש ורענן של שירי ים ומים!
בודק...